Veelgestelde vragen
Wat is Ongelimiteerd Support?
We houden je graag tevreden! Mocht er iets zijn wat je wil veranderen, heb je een eigen inbreng of heb je hulp nodig met het opzetten van je profiel? Stuur ons nu een bericht.
Ik heb me bedacht, mag ik nog annuleren?
Uiteraard, dat kan gebeuren. Als het niet helemaal is wat je ervan had verwacht, moet je er gewoon vanaf kunnen. Daarom geven wij je 1 maand bedenktijd. Stuur ons even een mailtje om aan te geven dat je de plaatsing stop wilt zetten en wij storten het bedrag terug.
Kan ik ook achteraf betalen?
Geen enkel probleem. Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om via een factuur te betalen. Daarnaast kun je ook direct betalen met iDeal.
Kan ik mijn abonnement stopzetten?
Ja, dit kan via uw “mijn praktijk’ pagina. Kom je er niet helemaal uit? Stuur even een mailtje en wij verwijderen jouw praktijk voor je.
Heeft u andere vragen die wij kunnen beantwoorden?
We helpen je graag! Stuur even een mailtje naar info@geneesjewijzer.nl en wij komen er zo spoedig mogelijk op terug.